باربری مشهد به کامیاران | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به کامیاران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات سنندج - سقز - مروه  - مریوان -بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کامیاران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (سنندج - سقز - مروه  - مریوان -بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی کامیاران، پیشنهاد ما به گردشگران برای دیدن می باشد. کامیاران شهری است که توسط رشته ‌کوه‌های شاهو و بیستون محاصره شده است و در استان کردستان قرار دارد. کامیاران از شهرستانهاى جدیدالتأسیس استان کردستان است. ما در کامیاران کردستان با تابستان‌های گرم و زمستان‌های بسیار سردی مواجه هستیم. برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی کامیاران با ما ما همراه شوید.
معرفی جاهای دیدنی کامیاران کردستان
شهرستان کامیاران (به کردی : Kamyaran)، از شهرستانهای استان کردستان در غرب ایران است. شهرستان کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است. این شهرستان در فصول بهار و پاییز آب و هوای دلپذیری دارد.
کامیاران جنوبی‌ترین شهرستان استان کردستان است به گونه ای که بر روی گسل مروارید قرار گرفته و حصاری از کوهستان های شاهو و بیستون اطراف آن می باشند. باربری مشهد به کامیاران - همچنین این شهرستان دارای ۳۰ منطقه نمونه گردشگری و ۴ روستای هدف گردشگری می‌باشد؛
جاهای دیدنی کامیاران 
چشمه کواز

چشمه آب معدنی کواز در دامنه کوهی در روستای پالنگان قرار دارد. آب این چشمه هنگام خروج از زمین شیری‌ رنگ است و طعم و بوی گوگرد دارد. آهن و گوگرد از مهم‌ترین املاح معدنی در آب این چشمه‌اند.
چشمه کواز استخر کوچکی دارد که محل جمع شدن آب معدنی است، آب این چشمه قابل آشامیدن است و گردشگران برای درمان بیماری‌های پوستی، تنفسی و روماتیسم هم از آن استفاده می‌کنند.
روستای پالنگان
روستای پالنگان، که نام قدیمی‌اش پلنگان به معنی زیستگاه پلنگ بود، از توابع کامیاران است. این روستا سرشار از منظره‌های زیبا و دیدنی است.
معماری خانه‌های روستا به‌صورت پلکانی است و در نگاه اول روستای ماسوله را در ذهن تداعی می‌کند، خانه‌های روستا در ارتفاعات کوه ساخته شده‌اند.
رودخانه‌ای پر آب از میان روستا عبور می‌کند و آن‌ را به دو قسمت تقسیم‌ کرده است. آبشار‌ها و چشمه‌های جوشان طبیعتی سرسبز را به این منطقه بخشیده‌اند. قلعه پالنگان یکی از بناهای تاریخی روستاست که آتشکده و پل‌ قدیمی آن هنوز پابرجاست.

کتیبه تنگی ور
یکی از آثار تاریخی شهر کامیاران، که مورد مطالعه باستان‌شناسان قرار گرفته و از لحاظ تاریخی ارزشمند است، کتیبه و سنگ‌نوشته «تنگی‌ور» است. اولین بار در ایران در سال ۱۳۴۷ یک گروه باستان‌شناسی این سنگ‌نوشته را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد که این اثر تاریخی متعلق به دوره آشوریان است.
تصویر حکاکی‌شده ممکن است مربوط به سارگن دوم، پادشاه آشوری، باشد و کتیبه‌ای که با خط میخی نوشته شده است مربوط جنگ‌ها، پیروزی‌ها و فرمان‌های آشوریان است.
قلعه پالنگان از جاهای دیدنی کامیاران
قلعه پالنگان که در بالای کوه و در کنار روستا قرار دارد تاریخ را برای بازدیدکنندگان به تصویر می کشد. باربری مشهد به کامیاران -  درست است که پژوهش های زیادی در مورد این قلعه صورت نگرفته است اما آنچه صحیح به نظر می رسد حکایت از آبادانی قلعه تا قرن دهم هجری قمری دارد.
همچنین اسناد تاریخی، تخریب قلعه به دستور شاه صفی در سال ۱۰۴۶ را تایید می کنند اما در مورد بنیانگذار و سازنده ی آن اتفاق نظری وجود ندارد. این قلعه در۸۰۰ متری جنوب شرقی پالنگان قرار دارد و آثار اتاق ها، آتشکده و پل های قدیمی هنوز هم در آن دیده می شوند. بقایای مساجد، منازل قدیمی و گورستان تاریخی نیز حرف هایی برای گفتن دارند و علاقه مندان را به سوی خود جلب می کنند.
سنگ نبشته هورامان یا تنگی ور
از جاهای دیدنی کامیاران سنگ نبشته هورامان یا کتیبه تنگی ور، نقش برجسته ای متعلق به تمدن آشور است که به همراه یک کتیبه به خط میخی بین روستاهای تنگی ور و یوزیدر، در شهرستان کامیاران استان کردستان بر فراز کوه زینانه حجاری شده است.کتیبه باستانی تنگی وراین اثر در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۸۰ با شمارهٔ ثبت ۵۱۱۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
زیارتگاه حضرت عکاشه از جاهای دیدنی کامیاران
زیارتگاه حضرت عکاشه در ۴۵ کیلومتری شهرستان کامیاران در روستای کاشتر واقع شده است، این جاذبه مذهبی و گردشگری آرامگاه یکی از اصحاب پیامبر اسلام(ص) به نام معی‌الدین روحانی معروف به حضرت عکاشه ابن حسین اسدی است،
وی اهل مدینه، حافظ کل قرآن و از انصار حضرت رسول خدا بوده است که مفتخر به بوسیدن مهر نبوت رسول خدا شده و با سینه سرشار از ایمان به فیض شهادت در راه خدا دست یافته است.
باربری مشهد به کامیاران و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کامیاران - سنندج - سقز - مروه  - مریوان -بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کامیاران،حمل بار از مشهد به کامیاران ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: